Bevásárló kosár 0 tétel(ek) - 0Ft

2010.06.01-tõl a számlázás változik, mivel bevezetjük az elektronikus számlázást. Természetesen ennek választása nem kötelezõ, ez csak mint lehetõség lesz a jövõben. Az új ügyfelek az elsõ rendeléssel végrehajtodó regisztráció során választhatják mint lehetõséget, a meglévõ ügyfeleknél ezt hibajegyben kérni kell.

Azok, akik letöltik számlájukat opciót választottak, mivel ez az e-számlával megszünik, szintén jelezniük kell, hogy hogyan szeretnék számlájukat a jövõben megkapni. Az elektronikus számlára átállók, kapnak egy emailt az E-számla Zrt-tõl, amiben az aktiváláshoz szükséges linket és a belépõ kódjuk lesz feltüntetve és az ABROM mint kibocsájtó jelenik meg.

Aki nem jelez vissza, az továbbra is postán kapja meg a számláját.

A kedvezmény rendszer is módosúl, az eszámlát választók automatikusan minden rendelés árából 10%-os kedvezményt kapnak, a postai számlások kedvezményben nem részesülnek. Így szeretnénk hangsúlyozni azt, hogy a környezet tudatosság kifizetõdõ lehet.



Wednesday, June 2, 2010

« Vissza


Simple vásárlói tájékoztató

Simple vásárlói tájékoztató